Mr. Saga

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av saga - 14 oktober 2009 17:47

  • Tant som ramlade utan att snubbla och tappade sin peruk som flög iväg
  • Family Guy s2e9 14:55-15.03
  • När det låter som Frodo säger "hjälp mig" i Return Of The King
  • Krull Productions "en massa skit 3"
  • Family Guy s4e25 06:34-06:58
  • När jag och Elin satt vid plattan för typ 2 år sedan och en 10årig grabb kallade mig JÄVLA SLYNA
  • När Shayan sa "bygger bröd" istället för "bakar bröd"
  • När en fågel flög in i min morfar och la ett ägg på hans kind så det kom ägg-mos över hela hans kläder
  • När Bollnäs åkte märstapendeln för typ första gången och fick en såndär ge mig pengar-lapp från en luffare
  • När Josefine malmborg ramlade i gympasalen i sjuan

(utan inbördes ordning)

Ovido - Quiz & Flashcards