Mr. Saga

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av saga - 17 oktober 2009 23:49

1. Jag är totalt värdelös på att komma ihåg namn.

2. Jag älskar chips och godis och allt sånt fett.

3. Jag röker och super alltför mycket.

4. Jag kan alla family guy-avsnitt utantill.

5. Jag färgar håret väldigt ofta.


---


1. Jag kan filmen Linas Kvällsbok från början till slut. Varenda replik.

2. Jag älskar att klä mig fint o sminka mig och sånt men ser aldrig tillfälle att göra det när jag ska visa mig bland folk.

3. Kent är ett av mina favoritband.

4. Jag tycker det är tråkigt och obekvämt att umgås med tjejer (finns undantag självklart)

5. Jag hatar youtube.

Av saga - 17 oktober 2009 20:05

IS PAAAAAAAAAAAAAAARTYYYYYYYYYYYY jag är full de tär gött


shayan tycker jag om så alla vet. han är min homie fast han bor i andra änden av sverige. fast på bredden liksom så   det är ju inte så lgnt för det är ett smalt land sen ELIN är också min vän fast jag hwr inte pratat medn hon på förti dagar eller va hahahahahaha vet inte vad jagskriver. IM GONNA WORK GONNA WORK ON YYYYYYOOOOUUUUUUU ange dricka i uppsala men ajg har inte råd att åka tåg för 50 kronor<3 äsch äschäscjö äsch jag skriver saker som inte makear sense. mgf aggggi i miss u ring mig aa me so horni no me so STUPID ilylt

Ovido - Quiz & Flashcards