Mr. Saga

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av saga - 9 juli 2009 15:38

skriver något här, för shayans skull. min enda läsare piltre


har inte skrivit på typ två-tre veckor, visste att det skulle bli så men jaaaa. sedan sist har jag  druckit alldeles för mycket hemgjort ljummet vitt vin, käkat panpizza dygnet runt (oh i miss it) sett världens bästa depeche mode live, sett en jävla massa andra nice band live, inte tagit något annat än cigg kaffe och sprit i drogväg (mycket stolt sagis) jag har tappat rösten totalt, jag har flyttat in i en takvåning på harberget med två duschar och utsikt över hela siggetuna, jag har varit med vid ett kejsarsnitt, jag har blivit jätteförkyld och jag har blivit beroende av fett. tur för mig att jag har ägig ämnesomsättning, sagt det förr och jag säger det igen.


upcoming så ska jag fortsätta ta hand om bebisarna, kanske lägger upp litet bilder på dem sedan btw, och sen kanske jag ska åka till karlstad nästa vecka. inget planerat ännu dock. dagarna segar sig fram iom att jag är uppe nästan dygnet runt, men jag är jätteglad iaf. om nu bara min näsa kunde sluta rinna...

Ovido - Quiz & Flashcards