Mr. Saga

Alla inlägg den 21 juli 2009

Av saga - 21 juli 2009 10:59

dessutom har jag kollat alldeles för mycket på 6an, de visar samma reklamer hela tiden. nånting om det nya sättet att brygga kaffe, eminems nya skiva och MIN MAMMA KAN TROLLA:( vem gör en så dålig reklam? denna människa borde skämmas.


jag vill ha tillbaka min dator. eller iaf en dator som man kan tanka o installera saker på :( kan inte använda photoshop, inte lägga in bilder från kameran, inte kolla på film eller family guy (lr jo men måste streama och hålla på, ett helvete), inte lyssna på musik, inte lägga in musik på min ipod, inte ladda ner musik eller film eller family guy,.. osv. det är tråkigt. fast jag har ju i alla fall internet, better than nothing


igår var det några här, litet fler än väntat men det var fint endå iom att käraste icajonte hjälpte mig att städa och ingen spydde lr rökte inomhus. på tal om röka så ska jag sluta vara så generös när jag är full, det är endå 50 spänn och världens process iom minderårigheten. :c


har inte så mycket mer att göra än att pladdra på med meningslös text som ingen läser. okej shayan läser,  heihei shayan du är snäll och min vän<3


ska nog laga mat, be teodor att komma och hämta sin jävla vodka och sen duscha. sen ska jag åka till mormor och hjälpa till med älsklingsvalparna<3

Ovido - Quiz & Flashcards