Mr. Saga

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av saga - 23 juli 2009 20:00

- Ha ny frisyr!!! Har haft lila dreads i 1½månad nu. 1½ MÅNAD!  får PANIK! har iofs tyckt om det men senaste ...veckan har jag varit såååå leess. dreads blire nog inte på ett tag, för tungt och varmt, utan köper nog nya extensions och syr lr tapear i. vill färga det något röd/orange-aktigt också så så blire nog :D och eventuellt klippa nån typ av emolugg lr spara ut skiten o ha mittelimittbena. lite svarta slingor också maybee och nu ska jag sluta skriva om hår

- Åka någonstans som inte är SIGTUNA/MÄRSTA/U-VÄSBY/HÄGGVIK/KISTA/STOCKHOLM. Gbg någon? Gävle? E-tuna? Södertälje? Inte fan vet jag? BARA TYP ÅKA NÅGONSTANS JAG BLIR GALEN AV SAMMA SAK VARJE DAGgggg hahahah har varit i sigtuna i mindre än en vecka lul

 - Vara kille så jag slipper ha helvetes jävla pissmensvärk from hell varje månad. Bara lite ont i magen ska man minsann inte nöja sig med utan ryggen, huvudet, boobsen och LÅREN? varför ska man ha skitont i LÅREN? känner mig totally sönderknullad.

- Ha pengar så jag kan köpa hårprylar och resor till nånstans och verktabletter så jag kan sluta att klaga, meningslöst

Ovido - Quiz & Flashcards